Veckosummering och Body Balance

Jag summerar en ganska skral träningsvecka för min del. Endast tre träningspass, förvisso 3 grymt bra pass varav två tuffa och bra styrkepass. Ett styrkepass för bröst/axlar/bål och ett för rygg/bål. Jag har kört kontaktövningar för rumpan men vilat från alla benövningar.  Jag joggade lite på löpkursen i tisdags samt under löpcoachningen i onsdags men det räknar jag inte som träning för min del.

Veckans sista pass blev ett Body Balance pass. Jag har inte varit på Body Balance sedan innan graviditeten tror jag….. länge sedan var det i alla fall. Med skräckblandad förtjusning gick jag dit, jag brukar vara ganska stel men tydligen så har det blivit bättre. Min rörlighetsträning har gett resultat:) Även balansen kändes bra idag.

Jag tycker att Body Balance är bra träning, speciellt för rörlighet och balans. Kan det vara något att göra varje vecka kanske….. Härligt att få träna barfota också:)

Nu väntar en ny vecka och imorgon blir det en tur till gymmet. På onsdag väntar förmodligen en ultraljudsundersökning för/på knät. Fortsättning följer:)

2014-02-16 18.59.44

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *