Mina favoriter gällande rörlighet

För några veckor sedan så antog jag utmaningen yoga/rörlighetsträning i 14 dagar. Jag lyckades inte till 100%, jag tror att jag missade med en eller två dagar. Jag ger mig dock godkänt ändå då jag verkligen upplevde en stor skillnad i min rörlighet endast på dessa två veckor. Jag anmälde mig på Yogobe och där körde jag en hel del olika inriktningar på yogan, allt från yoga för löpare, yoga för atleter och yoga för gravida. En del dagar satte jag ihop egna rörelsepass där jag satte ihop övningar som berörde de områden som jag upplever är i störst behov av rörlighetsträning. Många av passen fokuserade på rörlighet för höften och baksidan av kroppen. Jag tycker att detta är bra rörlighetsövningar för oss löpare.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några av mina favoriter efter dessa dagar:
20150802_11190720150802_11192120150802_11191320150802_11184920150802_111854

Jag fyller på med några fler favoriter inom några dagar:)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att förhindra skräppost. Läs mer om hur dina kommentarsuppgifter behandlas.